Termenii vânzării
TERMENI ȘI CONDIȚII
1. DomeniuUrmătorii Termeni și Condiții se aplică tuturor comenzilor plasate prin intermediul magazinului nostru online.
Acești Termeni și Condiții se aplică și societăților pentru relațiile comerciale viitoare, fără a fi necesară o exprimare formală a acestora. Cu excepția cazului în care ne-am aprobat în mod expres contrariul, nu putem accepta valabilitatea contractuală a niciunui termen și condiție generală conflictuală sau complementară utilizată de vreo societate.
Contractul de cumpărare este încheiat cu BeWooden Company.
Afișarea produselor în cadrul magazinului online constituie o ofertă obligatorie din partea noastră de a încheia un contract referitor la articole. Puteți plasa produsele noastre în coșul dvs. fără obligații și puteți modifica înregistrările dvs. în orice moment înainte de a trimite o comandă obligatorie utilizând facilitățile de corectare care sunt furnizate în acest scop și explicate în timpul procesului de comandă. Contractul se formează dând clic pe butonul de comandă ce indică acceptarea ofertei noastre referitoare la bunurile conținute în coș. După ce ați trimis comanda, veți primi imediat o confirmare prin e-mail.
3. Limba contractului, salvarea textului contractuluiLimba disponibilă pentru încheierea angajamentului este engleza.
Salvăm textul acestuia și vă trimitem datele comenzii și a Termenilor și Condițiilor noastre prin e-mail. Din motive de securitate, textul angajamentului nu poate fi accesat pe internet.
Costurile de livrare sunt adăugate la prețurile produselor așa cum sunt afișate.
Taxele de livrare sunt explicate în cadrul ofertelor individuale de produse.
Noi doar expediem mărfuri; preluarea de către client nu este posibilă.
Nu livrăm la stațiile de ambalare.
5. Plata
În principiu, următoarele metode de plată sunt disponibile în magazinul nostru online:
Plata în avans
Dacă selectați plata în avans, vă vom oferi datele noastre bancare printr-un e-mail separat și vă vom livra bunurile la primirea fondurilor.
Card de credit
Odată cu trimiterea comenzii, ne veți trimite și datele cardului dvs. de credit.
După identificarea dvs. ca titular al cardului legal, imediat după comandă, vom cere companiei dvs. de carduri de credit să inițieze tranzacția de plată. Tranzacția de plată este efectuată automat de către compania de carduri de credit și debitată pe cardul dvs.
PayPal
În timpul procesului de comandă veți fi redirecționat pe site-ul online PayPal. Pentru a plăti suma facturii prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi, să vă identificați cu datele de acces și să ne confirmați instrucțiunile de plată. După trimiterea comenzii dvs. în magazin, instruim PayPal să inițieze tranzacția de plată.
Imediat după aceea, tranzacția de plată este efectuată automat de PayPal. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.
Transfer bancar online SOFORT
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat pe site-ul online SOFORT GmbH. Pentru a plăti suma facturii prin SOFORT, trebuie să aveți un cont bancar online cu procesul PIN/TAN pentru participarea la SOFORT, să vă identificați în consecință și să ne confirmați instrucțiunile de plată. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă. Tranzacția de plată va fi efectuată de SOFORT și debitată în contul dvs. direct ulterior.
6. Retenția de titlu
Bunurile rămân proprietatea noastră până la efectuarea plății complete.
Pentru societăți, se aplică suplimentar următoarele: Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la soluționarea completă a tuturor creanțelor care decurg dintr-o relație de afaceri curentă. Puteți revinde bunuri rezervate în operațiuni comerciale obișnuite; veți atribui orice pretenții care decurg din această re-vânzare - indiferent de conectarea sau amestecarea mărfurilor rezervate cu un articol nou - în cuantumul sumei facturii către noi în avans iar noi vom accepta această cesiune. Rămâneți autorizat să colectați creanțele; cu toate acestea, putem colecta și noi înșine creanțele în cazul în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată.
7. Garanție și garanții
Avem obligația legală de a furniza produse care sunt în conformitate cu acest contract.
Pentru consumatori, se aplică drepturile legale de garanție reglementate de legea țării în care consumatorul își are reședința obișnuită. Informații cu privire la orice garanții suplimentare și condițiile lor precise care se pot aplica pot fi găsite lângă produs și pe paginile de informații specifice din magazin, dacă este cazul.
Serviciul pentru clienți: Serviciul nostru pentru clienți este disponibil pentru întrebări, reclamații și solicitări în zilele lucrătoare de la 8 a.m. la 4 p.m. prin telefon la +420 725 927 957, precum și prin e-mail la shop@bewooden.com.
9. Rezolvarea online a litigiilor
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (ODR) care poate fi accesată la https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Suntem pregătiți să participăm la proceduri extrajudiciare de soluționare a litigiilor în fața unui organism de soluționare a litigiilor consumatorilor.
Dacă sunteți o afacere, se aplică legislația germană pentru dvs., cu excluderea Convenției Națiunile Unite privind vânzările.
Dacă sunteți un „Kaufmann” în sensul Codului comercial german (HGB), entitate juridică de drept public sau fond special de drept public, competența juridică exclusivă pentru toate litigiile din relațiile contractuale dintre noi și dvs. reprezintă sediul nostru.